[GNOME] LTR [Gimp]

dic gen 22 19:40:20 CET 2014

Ep
Una reflexió: Tot i que hi hagi "un precedent" d'haver-se traduït, cal
avaluar si té prou rellevància per tirar endavant i traduir-ho. In my
opinion, el precedent (Abiword) no és prou rellevant...
On surt a la interfície? Es pot posar desenvolupat (d'esquerra a dreta),
en lloc d'abreviat? Aquesta seria una bona opció en aquests casos.
Personalment, no sóc partidari de traduir abreviatures que no siguin
força generalitzades i conegudes en català.

salut
jordi s

El 22/01/2014 17:23, Eulˆlia Pags Morales ha escrit: