[GNOME] traduir fade

Konfrare Albert lakonfrariadelavila a gmail.com
dim gen 21 22:01:17 CET 2014

Desconec al context, però al Gimp sempre l'hem traduïda com "esvaïment"[1].

Salut!

[1] http://recursos.softcatala.org/web_search.py?query=fade&where=source&project=tots

El dia 21/1/14, Eulˆlia Pag s Morales <eulaliapages a gmail.com> ha escrit: