[GNOME] correccions

Eulˆlia Pags Morales eulaliapages a gmail.com
dll gen 6 23:05:30 CET 2014

Hola,

El fitxer GIMP User Manual • Caixa d'eines (color)
<https://l10n.gnome.org/vertimus/gimp-help-2/master/toolbox%7Ecolor/ca>està
quasi acabat només tinc un dubte. *Threshold* està traduït en el
glossari com a *Llindar blanc i negre*, en aquest context no tinc clar
si és així o amb *llindar* ja n'hi hauria prou.

Una altra cosa, en el fitxer GIMP User Manual • caixa d'eines (pinta)
<https://l10n.gnome.org/vertimus/gimp-help-2/master/toolbox%7Epaint/ca>que
he començat a traduir hi ha l'eina*Smudge tool*  que està traduït com a
*Eina taca amb el dit*. És només una proposta però per simplificar el
nom es podria posar *Eina ditada*, Ja direu què us sembla.

Eulàlia