[GNOME] GNOME 3.12

Gil Forcada gforcada a gnome.org
dis feb 22 08:48:04 CET 2014

Bones a totes i tots!

El cicle de treball de cara al GNOME 3.12 ja s'està finalitzant, així
que toca, de nou, posar-se a les traduccions.

Aniria bé que tothom que tingui temps, sense compromís, ho digués
responent aquest correu, i es comenci a agafar traduccions d'aquí:
https://l10n.gnome.org/languages/ca/gnome-3-12/ui/

I els que els agradi més traduir documentació:
https://l10n.gnome.org/languages/ca/gnome-3-12/doc/

Normalment jo feia moltes traduccions i al mateix temps revisava les
traduccions dels altres, ara amb la nena m'és més difícil tenir temps
tan per una cosa com per l'altra, però com que tinc la política de no
pujar traduccions si no han estat revisades (o sigui que com a mínim
dues persones no se l'han mirat), estaria bé també saber per una banda
qui es veu prou capacitat per revisar traduccions (i així poso la
directa a fer traduccions) o si pel contrari, en comptes de fer
traduccions em dedico exclusivament a fer revisions, i per tant, agafeu
i comenceu a traduir tots els mòduls dels enllaços de sobre.

Doncs això, que comenci la festa de la traducció! :)

Salut i bones traduccions!
Gil

--
Gil Forcada