[GNOME] Documentació del Gimp

Konfrare Albert lakonfrariadelavila a gmail.com
dic oct 9 00:02:53 CEST 2013

Moltes gràcies Jordi!

La veritat és que mai m'he posat amb la documentació pel meu nivell
d'anglès que justeja... però hi ha un possible nou col·laborador pel Gimp i
he pensat que podria estar bé si hi donés una empenta. A veure si prospera.

:)

El dia 8 d’octubre de 2013 23.01, Jordi Mas <jmas a softcatala.org> ha escrit:

--
*KONFRARE ALBERT*
La Konfraria de la Vila del Pingüí