[GNOME] Canviar d'idioma en el Mac

Eulˆlia Pags Morales eulaliapages a gmail.com
dim nov 26 15:16:25 CET 2013

Hola Andreu,

Jo també tinc Mac, un mac de fa sis anys però potser et serveix. Pel que
em van explicar, si et poses el navegador Firefox en català, en
principi, quan instal·les un programa lliure, el que fa és posar-te el
programa segons l'idioma del navegador, suposant que estigui traduït.
Espero que et serveixi.

eulàlia