[GNOME] gnome-getting-started-docs - master

noreply a gnome.org noreply a gnome.org
dis maig 25 18:40:13 CEST 2013

Hola,

L'estat nou del gnome-getting-started-docs - master - gnome-help (Català) és «Revisat».
https://l10n.gnome.org/vertimus/gnome-getting-started-docs/master/gnome-help/ca

Perdó per tardar tant!

Aquí la tens.

Entre els canvis veuràs que he fet un «executar» → «iniciar». Des de que vaig parar-me a pensar fa un temps que «executem» aplicacions que cada vegada em fa més mania posar-lo i intento posar-hi substituts. per la resta, alguns punts, articles o cosetes petites aquí i allà.

Molt bona feina!!!

Gil Forcada
--
Això és un missatge automàtic enviat des de l10n.gnome.org.