[GNOME] gnome-session - master

noreply a gnome.org noreply a gnome.org
dim mar 12 07:45:45 CET 2013

Hola,

S'ha escrit un comentari nou a gnome-session - master - po (Català).
https://l10n.gnome.org/vertimus/gnome-session/master/po/ca

Gràcies per la revisió i les correccions, només una cosa:

msgid ""
"Session names are not allowed to start with ‘.’ or contain ‘/’ characters"
msgstr ""

Aquí diria que la versió que havia fet jo ja estava bé no? Perquè en anglès diu que «to start with '.' or contain '/'» de manera que el punt no es permet al principi però la barra inclinada en tot el nom.

Si et sembla bé que deixi la versió que he fet jo, o creus que la teva és la bona, ho tornem a mirar i ho pujo.

De nou, gràcies per la revisió!

Gil Forcada
--
Això és un missatge automàtic enviat des de l10n.gnome.org.