[GNOME] Data en castellà al complement del firefox [era: Re: Gtk-UI - master]

Eulˆlia Pags Morales eulaliapages a gmail.com
div mar 1 17:03:23 CET 2013

No en tinc idea de què pot ser, a mi m'ha aparegut així i pensava que
era generalitzat. De totes maneres no sé si té a veure que tinc un
ordinador Mac de fa sis anys amb un sistema operatiu antic i ja no
m'actualitza el Firefox