[GNOME] Adaptacions valencianes, versió nova de l'script

Pau Iranzo paulists a gmail.com
div gen 18 08:44:28 CET 2013

Hola Gil,

En principi, amb un svn update se t'actualitzarà el fitxer base. Però ja em
contactaràs quan toque :)

Salut!

Pau

El 17 de gener de 2013 23.55, Gil Forcada <gforcada a gnome.org> ha escrit: