[GNOME] Aplicant la memòria de traducció als fitxers del GNOME

Jordi Mas jmas a softcatala.org
dis gen 12 10:28:10 CET 2013

En/na Gil Forcada ha escrit:
> El ds 05 de 01 de 2013 a les 19:14 +0100, en/na Pau Iranzo va escriure:

> Jo el veig bé, el que passa es que és un fitxer diff i no un po (fixa't
> amb el prefix diff- en el nom del fitxer :)
>
> Salut i gràcies per començar a pujar fitxers!

Moltes gràcies Pau!

Qualsevol cosa que necessitis només cap que preguntis.

Comenta si us plau alguna cosa a la llista quan estigui el procés
completat (tot pujat a git).

Gràcies!