[GNOME] Paraula Master

Konfrare Albert lakonfrariadelavila a gmail.com
dim des 10 22:03:19 CET 2013

Hola,

Com deia en un missatge anterior, aprofiteu les captures en català que vaig
afegint a la documentació en un lloc provisional[1]. És molt recomanable!!

Per exemple, del que parles, és aquí:
http://www.konfraria.org/gimp-doc-catalan-testing/gimp-tool-hue-saturation.html

Si voleu anar d'una pàgina en anglès com aquesta[2], a la seva equivalent
amb les captures en català i l'estat de traducció actual, només cal afegir
a [1] el nom del fitxer HTML.

Salut!

[1] http://www.konfraria.org/gimp-doc-catalan-testing/
[2] http://docs.gimp.org/en/gimp-tool-hue-saturation.html

El dia 10 de desembre de 2013 21.39, Eulˆlia Pag s Morales <
eulaliapages a gmail.com> ha escrit: