[GNOME] Paraula Master

dim des 10 20:54:11 CET 2013

Això és una referència directa a una opció de la interfície, o sigui que
depèn de com s'hagi traduït allí.
Jo no veig inconvenient en fer 'Mestre'.

Pots cercar-ho a la pàgina de recursos.softcatala.org on hi ha les memòries
del gimp (en sembla que és a dins del projecte GNOME). Si no vaig errat,
ara es pot delimitar l'àmbit de la cerca al projecte que t'interessi.

salut,
jordi s
El dia 10/12/2013 20.48, "Eulˆlia Pag s Morales" <eulaliapages a gmail.com>
va escriure: