[GNOME] gnome-getting-started-docs - master

Manel Vidal verduler a gmail.com
dic ago 14 10:36:10 CEST 2013

Perfecte!
Gràcies per la revisió. Hi ha alguns errors que els podria haver vist jo :O

Aviat, t'enviaré la traducció del Gestor d'arxius.

Merci

Manel Vidal

El dia 10 d’agost de 2013 22.18, <noreply a gnome.org> ha escrit: