[GNOME] GNOME 3.8 i més enllà!

Javi Ribera javiribera a gmail.com
dll abr 1 21:36:41 CEST 2013

Hola!

Espero que no molesti que no creï un nou fil només per presentar-me.

Sóc nou, disposat a aportar el meu petit granet de sorra a GNOME de moment
només traduint. No pot ser això que quasi tot el GNOME en català el feu
només dues persones!

Doncs esperant a que se m'assigni algun mòdul per començar. No sóc cap
expert amb el Damned Lies.

Salutacions,
Xavi Ribera