[GNOME] [Gil] Pujada fitxers GEGL i Connectors

Gil Forcada gforcada a gnome.org
dim maig 8 21:54:02 CEST 2012

El dl 07 de 05 de 2012 a les 22:55 +0200, en/na Konfrare Albert va
escriure:
> Ostres Gil,
>
> No entenc massa què ha pogut passar, anava a corregir les observacions
> del Xavier Beà (que algunes ja em sonava haver corregit) i
> efectivament m'he trobat que tant als fitxers «Interfície» de la
> branca 2.8 com a la màster hi havia coses corregides que no han sortit
> amb la traducció del 2.8.

> Per exemple m'he mirat «New pattern» i als dos fitxers apareix com a
> versió 2.8 per Windows, i que de fet era una de les coses que es van
> corregir]
> Llavors d'on han agafat les traduccions?

A on ho has vist això? El que hi ha ara mateix al dipòsit del GIMP és
això[1], el que hi ha a master és[2] i el que hi ha a la branca 2.8
és[3].

[1] http://git.gnome.org/browse/gimp/tree/po/ca.po
[2] http://l10n.gnome.org/POT/gimp.master/gimp.master.ca.po
[3] http://l10n.gnome.org/POT/gimp.gimp-2-8/gimp.gimp-2-8.ca.po

A quin d'aquests tres fitxers hi ha l'error?

Una possible explicació de és que el que hi ha a [1] per passar-ho al
que hi ha a [2] s'ha d'executar unes ordres, potser se'ls va passar de
fer-ho.

Pensa que tot el que envieu a l10n.gnome.org *no* està al git del GIMP i
per tant no és a cap versió. Si em dius quins fitxers ja estan a punt
per pujar-se al git els hi envio i a la pròxima versió que facin del
GIMP ja hi sortirà, però tot el que estigui a l10n.gnome.org no existeix
(en termes de que es vegi a versions que creïn els desenvolupadors).

> De totes maneres, hi ha errors que cal corregir, llavors... Si arreglo
> algunes cadenes a la branca 2.8... també haig d'arreglar-les a la
> màster? Això em té una mica embolicat.

Només treballeu a la branca 2.8. Els fitxers que veieu a
http://l10n.gnome.org/languages/ca/gnome-gimp/ui/ són els únics que
s'han de traduir.

Avui mateix els desenvolupadors del GIMP han dit que *no* es tradueixi
la branca màster perquè hi estan fent molts canvis que no te cap sentit
que es tradueixin. D'aquí uns mesos, en paraules seves, ja avisaran de
que es pot tornar a traduir màster.

> Per exemple l'Eulàlia ha corregit algunes coses a «Interfície» i ho ha
> pujat al màster, també les hauríem de corregir al 2.8?

Centreu-vos només en la branca 2.8 sí. I com et dic més amunt, tot el
que no estigui pujat al git (m'ho dius i ho faig) no sortirà a cap
versió.

No hi penso molt sovint, però normalment als vespres tinc el xat de
softcatalà obert si vols preguntar-me coses per allà.

--
Gil Forcada

planet: http://planet.guifi.net