[GNOME] Revisió GAP

Eulˆlia Pags Morales eulaliapages a gmail.com
dij maig 3 00:21:44 CEST 2012

Hola Albert,

Pels comentaris que fas, com per exemple Després dels dos punts hi ha
majúscula, i em sembla que hauria de ser minúscula (després dels dos
punts s'escriu en minúscules), accents, etc, és a dir coses que se m'han
passat desapercebudes però que són evidents, el millor per tal de no
perdre temps és que ho corregeixis directament, no cal que ho apuntis
tot, no val la pena.
Comenta només allò que no estigui clar.

Eu