[GNOME] Error greu

Gil Forcada gforcada a gnome.org
dij mar 29 22:04:02 CEST 2012

El dj 29 de 03 de 2012 a les 21:28 +0200, en/na David Planella va
escriure:
> El 29 de març de 2012 20:14, David Planella
> <david.planella a googlemail.com> ha escrit:

> D'acord, ja està solucionat, juntament amb un parell d'altres coses
> que hi he vist de passada [1]:
>
>   http://library.gnome.org/misc/release-notes/3.4/
>
> Salut,
> David.
>
> [1] http://git.gnome.org/browse/release-notes/commit/?h=gnome-3-4

Gràcies per arreglar-ho.

Això passa quan ningú revisa la traducció :)

Vaig anar de cul per acabar-la i em vaig esperar fins al dimecres, però
bé, val més tard que mai.

Aneu informant de tot el que veieu.

Per cert, hi ha una ISO a http://www.gnome.org/getting-gnome/ amb el
GNOME 3.4 que quan l'he provat m'ha funcionat perfectament amb el
VirtualBox, així que si voleu provar-lo avui mateix i mirar les
traduccions com estan ja no teniu excusa!