[GNOME] Gimp, pujada de fitxers amb cadenes noves

Konfrare Albert lakonfrariadelavila a gmail.com
dll mar 26 21:29:07 CEST 2012

Hola Eulàlia,

Si que arriben els correus, com a mínim aquest sí.
Vaig estar buscant en els correus antics el tema dels dubtes que tenies del
Gap per respondre't però no vaig trobar-los, tenia pendent de tornar a
posar-m'hi, o si els tens a mà els pots reenviar i ens ho mirem.

En principi que jo sàpiga, l'única cosa que queda del Gimp és el Gap (sense
tenir en compte la documentació), i l'Inkscape vaig provar de buscar-lo
però tampoc el vaig trobar ;-)

Pel que fa a les taules que proposes, vam començar a fer un fitxer amb
GoogleDocs que deu estar per allí, també serà qüestió de localitzar-lo.

Potser si que hauríem de posar unes quantes coses en ordre per tornar a
posar-nos-hi,

Salut!

ALBERT

El 26 de març de 2012 21:02, Eulˆlia Pag s Morales
<eulaliapages a gmail.com>ha escrit: