[GNOME] Gimp, pujada de fitxers amb cadenes noves

Gil Forcada gforcada a gnome.org
diu mar 25 00:05:31 CET 2012

Perdó, amb aquests últims dies frenètics del GNOME 3.4 no us he seguit
gaire, veig que hi ha 4 traduccions a que estan marcades com a
traduïdes, ja estan revisades i es poden pujar?

De nou, jo confio 100% en vosaltres i si em dieu que ho pugi ho faré,
només m'ho heu de dir.

Salut!

El dv 23 de 03 de 2012 a les 20:51 +0100, en/na Eulˆlia Pags Morales va
escriure: