[GNOME] Resum de GNOME, vol 59, número 9

Mireia Blanc mireia.blanc.pastor a gmail.com
dij mar 22 10:39:51 CET 2012

Un missatge pel Gil,
Ja he entregat la versió definitiva a Damned Lies del joc "Apaga els llums"
ja es pot pujar.

Atentament,

Mireia

El 21 de març de 2012 12:00, <gnome-request a llistes.softcatala.org> ha
escrit: