[GNOME] Estat de les traduccions del GNOME 3.4

Gil Forcada gforcada a gnome.org
diu mar 18 13:40:56 CET 2012

Bones,

Acabo de revisar l'Evolution i ara mateix queda:
- 5 traduccions d'en David pendents d'acabar-se (necessites ajuda?)
- 3 traduccions meves pendents de revisió[1][2][3]
- 9 revisions pendents d'acceptar-se

Ara em poso a fer les notes de llançament i ja podrem donar per acabat
el GNOME 3.4.

Vinga va que queda res per acabar-lo!! ;)

MOLTES GRÀCIES A TOTS I TOTES ELS QUE HI ESTEU COL·LABORANT!!!

Salut!

[1] Seahorse http://l10n.gnome.org/vertimus/263/231/50
[2] GNOME system monitor
http://l10n.gnome.org/vertimus/gnome-system-monitor/master/po/ca