[GNOME] Hola

Gil Forcada gforcada a gnome.org
diu mar 4 13:32:15 CET 2012

El dc 29 de 02 de 2012 a les 12:41 +0100, en/na Josep Molés va escriure:
> Bon dia,
>
> Em dic Josep Molés, sóc traductor i intèrpret i m'acabe d'apuntar a la
> vostra llista de traductors i revisors del projecte Gnome.

Benvingut!!

> Vaig col·laborar ja fa un grapat d'anys amb Softcatalà en la traducció
> de l'OpenOffice, en l'equip del Jordi Mas, i ara que tinc una miqueta
> de temps lliure, vull reenganxar-me al voluntariat lingüístic!

Perfecte!!!

Així ja no caldrà que et digui que tenim un glossari [1] i una guia
d'estil [2] oi? ;) De fet la guia d'estil es va actualitzar fa un parell
d'anys, de manera que segurament t'interessarà fer-hi una ullada de nou.

> Agrairé al cap de la colla que m'explique com va tot açò. Com
> gestioneu les traduccions, qui tradueix què, qui, més aviat que
> traduir, corregeix, etc. Per no saber, no sé ni de quina llengua
> traduïu! (Supose que de l'anglès, és clar, però no ho he llegit
> enlloc!)

Per col·laborar amb les traduccions del GNOME t'hauries de registrar a
l10n.gnome.org i després apuntar-te al grup de traducció al català. Està
tot explicat a http://www.softcatala.cat/wiki/GNOME

En quan a començar a traduir, si ja has col·laborat amb Softcatalà,
agafa alguna traducció que trobis a l10n.gnome.org que encara no estigui
agafada per ningú i acaba-la, la penges al propi l10n.gnome.org i algú
ja te la revisarà (avisa a la llista si veus que ningú la revisa).

Has vingut en un bon moment, pel dia 28 de març (aquest mes!) ha de
sortir el GNOME 3.4 i estarem força enfeinats, de manera que qualsevol
mà és benvinguda ;)

Salut!

[1] http://www.softcatala.cat/recull.html
[2] http://www.softcatala.cat/wiki/Guia_d%27estil/Guia_2010