[GNOME] Col·laboració traducció GNOME

Laura Sales Florit laura.saflo a gmail.com
dic jun 27 17:08:57 CEST 2012

Hola a tots,

em dic Laura Sales i, com alguns ja sabeu, m'agradaria poder col*·*laborar
amb vosatres en la traducció al català de GNOME.

Sóc de Menorca, i vaig estudiar Traducció i Interpretació d'anglès i
alemany cap al català i castellà a Barcelona. Després de la carrera vaig
veure que m'atreia més la combinació "llengua + tecnologies" i em vaig
especialitzar en localització i noves tecnologies. Ara treballo de
traductora a Berlín.

Tot i que després del Posgrau he seguit treballant en l'àmbit de la
traducció "general", estic molt motivada i amb moltes ganes d'aprendre de
tots vosaltres. A més, seria una gran oportunitat per contribuir a la
llengua, que tal i com van les coses, bona falta ens fa.

Salutacions,

Laura Sales