[GNOME] [GIMP] Unificar criteris: «Airbrush»

Konfrare Albert lakonfrariadelavila a gmail.com
diu jun 3 10:56:49 CEST 2012

Hola Eulàlia,

Jo també ho tinc ben abandonat, suposo que aviat reprendré ;-)

El símbol repetit és un botonet, si hi fas clic al damunt s'ordena
alfabèticament de forma ascendent o descendent cadascuna de les columnes.
Vaig posar-ho quan buscava la manera de què la taula s'ordenés
automàticament, però això no he aconseguit fer-ho, i ara perquè la taula
surti ordenada al principi no hi ha més remei que entrar cada fila en la
posició que li toca per ordre alfabètic.

T'has mirat el codi per editar la wiki?
Salut!

ALBERT

El 3 de juny de 2012 0:02, Eulˆlia Pag s Morales
<eulaliapages a gmail.com>ha escrit: