[GNOME] Col·laboració traducció GNOME

Gil Forcada gforcada a gnome.org
diu jul 8 12:59:05 CEST 2012

El dc 27 de 06 de 2012 a les 17:08 +0200, en/na Laura Sales Florit va
escriure:
> Hola a tots,
>
> em dic Laura Sales i, com alguns ja sabeu, m'agradaria poder
> col·laborar amb vosatres en la traducció al català de GNOME.

Magnífica notícia, gràcies per pensar en col·laborar amb Softcatalà i
més en concret amb el projecte de traducció del GNOME al català!

> Sóc de Menorca, i vaig estudiar Traducció i Interpretació d'anglès i
> alemany cap al català i castellà a Barcelona. Després de la carrera
> vaig veure que m'atreia més la combinació "llengua + tecnologies" i em
> vaig especialitzar en localització i noves tecnologies. Ara treballo
> de traductora a Berlín.

Som veïns doncs! A veure si ens veiem algun dia per Berlin!

> Tot i que després del Posgrau he seguit treballant en l'àmbit de la
> traducció "general", estic molt motivada i amb moltes ganes d'aprendre
> de tots vosaltres. A més, seria una gran oportunitat per contribuir a
> la llengua, que tal i com van les coses, bona falta ens fa.

Veient que el teu nivell d'anglès i català serà molt bo, què et
semblaria començar amb aquesta traducció de només 40 paraules?
http://l10n.gnome.org/vertimus/libsoup/master/po/ca

És una mica tècnica però així ja podràs començar a veure com va tot
plegat.

Per qualsevol dubte, no dubtis (valgui la redundància) a enviar un
correu a la llista com ja has fet per presentar-te.

No et faci vergonya preguntar coses que puguis pensar que són bàsiques,
que aquí tots estem per aprendre i ajudar!

Salut!