[GNOME] Gimp

Eulˆlia Pags Morales eulaliapages a gmail.com
dll gen 16 12:22:05 CET 2012

Hola Gil,

Aquesta llista de termes és insuficient, només és del connector Gap,
l'editor de vídeos. El problema que he tingut és que no el tenia
instal·lat al Mac, o sigui que he traduït a cegues sense cap referència
del context, un altre problema és que he editat vídeos molt poques
vegades, no ho tinc gens per mà. Tampoc tinc clar que alguns termes del
Softcatalà hi puguin anar bé en el connector Gap
Penso que la millor correcció és que la gent que utilitzi aquest
connector mirin si la traducció es correspon amb la funció de l'eina, i
avisar si alguna cosa grinyola.

No tinc idea com funciona això de la wiki, de totes maneres a la llista
només hi ha els meus dubtes, i segur que m'he deixat coses.

Eu