[GNOME] Traduccions de cara al GNOME 3.4

Joan jodufi a gmail.com
div gen 13 08:31:58 CET 2012

Compteu amb mi, sobretot en la traducció de la interfície.

També es podria començar a treballar en els mòduls de la interfície que
tinguin moltes cadenes pendents, com l'evolution.

Salut,
Joan

El 13 de gener de 2012 0:42, Pau Iranzo <paulists a gmail.com> ha escrit: