[GNOME] Menús en anglès al Gimp i pujada de fitxer «Interfície»

dij gen 12 12:58:45 CET 2012

Ep

Al 12/01/2012 11:57, En/na Eulˆlia Pags Morales ha escrit:
> Hola,
>
> He trobat algunes paraules que no sé què volen dir, una és loacting i
> l'altre és stdout, si algú en sap alguna cosa que m'ho digui, ja que
> si no se'm fa molt difícil traduir-ho
>
>  workpoint to be compared  when*loacting c*orresponding coordinate
posaria la mà al foc que és una errada i hauria de ser "loading"

> Value 0 turns off resource logging to *stdout
> *

"standard output"
<http://en.wikipedia.org/wiki/Standard_streams#Standard_output_.28stdout.29>
pots posar: "sortida estàndard (stdout)"
normalment es refereix a la finestra del terminal (la finestra d'ordres
negra)

salut
jordi s