[GNOME] [GIMP] Gap

Eulˆlia Pags Morales eulaliapages a gmail.com
dll gen 9 00:50:11 CET 2012

Hola Gil,

Merci per la info, però no recordo haver vist mai aquests dos programes
al Rebost de Softcatalà, m'ho miraré.

Per cert, vaig repassar el Gap ja traduït i vaig començar a traduir les
cadenes en difusa i algunes per traduir però no m'ha donat temps
d'acabar-ho, espero que estigui llest aquesta setmana.
De moment pujo el que hi ha fet.