[GNOME] Hola

Josep Molés josepmoles a gmail.com
dic feb 29 12:41:16 CET 2012

Bon dia,

Em dic Josep Molés, sóc traductor i intèrpret i m'acabe d'apuntar a la
vostra llista de traductors i revisors del projecte Gnome.

Vaig col·laborar ja fa un grapat d'anys amb Softcatalà en la traducció de
l'OpenOffice, en l'equip del Jordi Mas, i ara que tinc una miqueta de temps
lliure, vull reenganxar-me al voluntariat lingüístic!

Agrairé al cap de la colla que m'explique com va tot açò. Com gestioneu les
traduccions, qui tradueix què, qui, més aviat que traduir, corregeix, etc.
Per no saber, no sé ni de quina llengua traduïu! (Supose que de l'anglès,
és clar, però no ho he llegit enlloc!)

Un salut a tothom.

Josep Molés
Castelló de la Plana