[GNOME] dubte outlined/contorn

Gil Forcada gforcada a gnome.org
dis feb 11 20:01:40 CET 2012

El ds 11 de 02 de 2012 a les 18:24 +0100, en/na xavi va escriure:
> Bona tarda!
>
> Estic fent la traducció de l'ajuda de l'Evince (sí, amb retard, però
> m'estic posant :-)
>
> i m'estic trobant amb alguns dubtes que us aniré preguntant i comentant.
>
> Dubte 1. outlined -> contorn
>
> "The top of the corresponding slide in the PDF will be outlined in red"
>
> Jo posaria
>
> "El contorn de la part superior de la transparència corresponent al PDF
> es posarà en color roig (vermell?)"
>
> però em sembla una mica forçat. A veure què em digueu.
>
> Salutacions,

> [...]

Bones Xavi,

Si t'hi fixes et vaig fer la revisió de la traducció de la documentació
de l'Evince a[1]. No vas rebre un correu que t'ho notifiqués?

En aquest cas en concret t'ho vaig canviar per "ressaltar". Què et
sembla?

Salut!

[1] http://l10n.gnome.org/vertimus/evince/master/help/ca