[GNOME] Coordinació per el GNOME 3.6

Gil Forcada gforcada a gnome.org
diu ago 12 00:25:36 CEST 2012

Bones,

Sí, encara que estigueu de vacances el GNOME no s'atura mai, i com un
rellotge britànic s'alliberarà el dia 26 de setembre.

Això vol dir que d'aquí 8 dies, el dia 20 d'agost concretament[1],
començarà el famós "string freeze", període en que els desenvolupadors
*no haurien* de canviar massa cadenes. A partir d'uns dies més endavant,
el 3 de setembre, ja no haurien de fer cap canvi sense l'aprovació dels
traductors, per tant, demanaria que tothom:

- que qui vulgui participar en la traducció respongui aquest correu (amb
un "+1", "disponible", etc n'hi ha prou)

- que qui vulgui reservar-se alguns mòduls (jo mateix ho faré per
exemple) ho faci abans del dia 3 de setembre

- que des del dia 20 d'agost mateix, qui vulgui vagi agafant
mòduls/preguntant quins mòduls pot agafar i aneu enviant traduccions a
l'l10n.gnome.org i els dubtes en aquesta llista!

- que us ho passeu bé! ;)

Miraré d'actualitzar la pàgina de Softcatalà d'objectius[2] amb mòduls
que no siguin dels oficials, però que em sembli que siguin interessants
que estiguin traduïts (evidentment, podeu agafar qualsevol mòdul!, és
només una recomanació).

Salut i bones traduccions!

[1] Calendari oficial del GNOME 3.6
https://live.gnome.org/ThreePointFive