[GNOME] Revisió GAP

Konfrare Albert lakonfrariadelavila a gmail.com
diu abr 29 23:16:08 CEST 2012

Hola Eulàlia,

He començat la revisió del GAP, estic flipant amb la feinada que heu fet tu
i el Pau, a més és un fitxer ben complicat...
Et comento 4 coses que hi he trobat en les primeres cadenes que m'he mirat.
Te les anoto perquè hi donis una ullada i puguis canviar les que et semblin
convenients.
T'anoto el número de cadena que m'apareix al PoEdit, espero que coincideixi
amb el que t'apareixerà a tu ;-)

   - 183: Després dels dos punts hi ha majúscula, i em sembla que hauria de
   ser minúscula
   - 196: Seria «d'entrada d'àudio»?
   - 270: Accent a «vés»
   - 334, 425 i 403: Caldria posar-hi a tots ells «densitat dels
   - 433: Falta un espai a «com_000001.xcf»
   462
   - 496, 518, 542 i 546: De vegades apareix «re-numera» i en altres
   «renumera». Em sembla que el correcte és el primer.
   - 570 i 576: Hi falta el punt final
   - 580: Entenc que la cadena original és en singular i la traducció en
   plural, s'hauria de canviar
   - 656: Hi posaria «des del», com has fet a 652
   - 673 i 696: Hi posaria «fitxer vectorial SVG» com has fet a 665
   - 724: Posaria «color» sense majúscula.

Si et sembla bé aniré revisant trossos i tels vaig enviant, però si
t'estimes més que t'ho enviï tot de cop quan ho tingui m'ho dius i ho faig
així (encara que suposo que trigaré a tenir-ho tot)
*KONFRARE ALBERT*
La Konfraria de la Vila del Pingüí de La Palma
WEB:            http://www.konfraria.org
TWITTER:     http://twitter.com/La_Konfraria
FACEBOOK:
http://ca-es.facebook.com/people/Konfraria-Vila-Del-Pingui/100001918952076