[GNOME] gegl

Eulˆlia Pags Morales eulaliapages a gmail.com
div abr 20 23:59:28 CEST 2012

Hola Albert,

He pujat el mòdul, unes coses:
Hi ha una cadena que m'ha donat problemes i està en difós
De moment he traduït buffer per porta-retalls, però penso que s'haurien
de repassar ja que no tinc clar si hauria de traduir-se en totes pel
mateix, però no en sé prou per valorar-ho.
Caldrà una bona repassada i que es pugui veure en el seu context,
bastantes de les traduccions són molt subrealistes, no tenia per on
agafar-les o sigui que si tu o algú s'ho repassa i pensa que pot
millorar-la que ho faci.

bona nit
Eu