[GNOME] Fitxer GAP (Gimp),

Eulˆlia Pags Morales eulaliapages a gmail.com
dll abr 9 21:52:56 CEST 2012

Hola Gil,

Tinc un dubte, he traduït quasi totes les cadenes del mòdul Gap, menys
algunes que en que en tinc algun dubte.
De moment pujaré el que tinc fet, però el fitxer que em vaig baixar té
aquest nom
gimp-gap-master-po-ca-456_4.merged.po
L'haig de pujar amb aquest nom o li poso el nom anterior
gimp-gap.master.ca.po ?

Ja em diràs

eulàlia