[GNOME] GIMP: fitxer GEGL, surt un pot

Eulˆlia Pags Morales eulaliapages a gmail.com
dim abr 3 14:59:40 CEST 2012

Hola un altre cop,

M'he baixat el fitxer gegl, i em surt un fitxer amb aquest nom
gegl.master.pot, un .pot en comptes d'un .po.
Amb l'extensió .pot no ho puc obrir amb el Poedit. He fet la prova de
canviar-li l'extensió i posar-li un .po, llavors si que me l'obra però
em trobo que cada cop que vaig a desar em surt una finestra que em marca
error, tanmateix si tanco el fitxer i el torno a obrir els canvis han
quedat desats.
De totes maneres no tinc gens clar que sigui gaire correcte això de
canviar-li l'extensió, el millor seria que em pogués baixar el fitxer
.po directament.
Si algú em pot fer algun aclariment.

eulàlia