[GNOME] GIMP: fitxer de traducció GEGL

Eulˆlia Pags Morales eulaliapages a gmail.com
dll abr 2 21:24:32 CEST 2012

Quim,
He obert un compte al wiki de softcatalà. M'imagino que el que es tracta
és editar un recull de termes pel gimp i l'inkscape tal com està en els
termes de softcatalà, oi?

Albert,
Si vols començo a fer la traducció del mòdul gegl aquesta setmana santa.
Ja em diràs.