[GNOME] Gimp, pujada de fitxers amb cadenes noves

Eulˆlia Pags Morales eulaliapages a gmail.com
dll abr 2 14:32:08 CEST 2012

Hola Quim,

He fet algunes correccions al fitxer gap.
De les traduccions que comentes només em queda una traducció que no tinc
clara, *fire-pattern*, que si no es pot traduir per patró foc, altres
opcions podrien ser:
patró de foc,
patró d'ignició,
patró de flama
No tinc clar quina podria anar millor, si algú se li acut alguna altra
traducció estaria bé que ho comentés.

Tinc un mini portàtil amb ubuntu, però la pantalla és massa petita per
treballar-hi còmodament, si haig de provar com funciona el programa gap.

Obriré un compte al wiki de softcatalà per editar les pàgines del gimp.

eulàlia