[GNOME] Mòduls fora de l'escriptori base

Gil Forcada gforcada a gnome.org
dim set 27 17:24:47 CEST 2011

El dt 27 de 09 de 2011 a les 08:15 +0200, en/na Pau Iranzo va escriure:
> Hola,
>
> A la part d'extra del gnome tenim uns quants mòduls per traduir. Jo
> vaig traduir alguns fa un temps. He trobat aquest:
> http://l10n.gnome.org/vertimus/nanny/master/po/ca
>
> Després de la publicació del gnome3.2 crec que estaria bé posar-s'hi
> amb això. Hi ha moltes aplicacions interessants per allà que estan
> sense traduir.

Completament d'acord, la documentació i les aplicacions extres (i la
seva documentació) són la tasca més habitual a fer els 5 mesos entre la
sortida d'una versió del GNOME i l'string freeze del següent :)

Haig de posar-me a fer revisions de les traduccions i el Nanny aquest ja
el tinc a la llista pendent de passar-hi :)

Qualsevol ajuda, com sempre, és bona.

De tant en tant faig un llistat de mòduls que estaria bé acabar les
traduccions, miraré de fer-ne una aquesta setmana o la que ve de cara a
la jornada de traducció.