[GNOME] Queden 6 mòduls!

Laura Balbastre laura.balbastre.soler a gmail.com
dic set 21 14:43:00 CEST 2011

Hola,

Em sumo a fer traduccións/revisions (tan bé com sàpiga :P) el cap de
setmana! De moment ja tinc un mòdul assignat, però quan el pengi n'agafaré
un altre. ;)

Apalins!

El 21 de setembre de 2011 14:08, Joan <jodufi a gmail.com> ha escrit: