[GNOME] Text d'un diàleg conegut?

Eulˆlia Pags Morales eulaliapages a gmail.com
dic set 21 10:45:54 CEST 2011

Miraré a veure si trobo algun diàleg emblemàtic de la literatura catalana.
En cas que no es trobi res que ens convenci sempre es pot agafar la
traducció catalana del text d'en Romeu i Julieta que va fer en Josep
Maria de Segarra, no només és una versió excel·lent si no que està
reconeguda com una de les millors traduccions que s'han fet mai de
l'obra d'en Shakespeare.

eulàlia