[GNOME] Traduccions del GNOME 3.2 (coordinació)

Gil Forcada gforcada a gnome.org
div set 16 02:20:58 CEST 2011

El dc 07 de 09 de 2011 a les 08:45 +0200, en/na Joan va escriure:
> El 7 de setembre de 2011 6:40, Pau Iranzo <paulists a gmail.com> ha
> escrit:
>         Ja podem començar a traduir, oi?
>
> I tant! Fa dies que podies començar :)

Encara hi ha força mòduls que estan sense ningú assignat, qui n'agafa?
Va que se m'acaben ... (veu de peixatera) :D

Recordeu també que s'han de revisar les traduccions de manera que apart
de mirar els mòduls que falten assignar mireu també els mòduls traduïts
i que s'han de revisar.

2 coses més i callo:
- recordeu de revisar les revisions que us facin, no perquè us facin
canvis han de perquè ser bons, si teniu dubtes ja saber perquè serveix
la llista ;)
- molt relacionat amb l'anterior: per qualsevol dubte que tingueu envieu
un correu! No és bo per la salut tenir dubtes, i menys si algú de la
llista els pot solucionar!

Gil Forcada

planet: http://planet.guifi.net