[GNOME] Pujar fitxer po, mo

Eulˆlia Pags Morales eulaliapages a gmail.com
div set 2 15:59:43 CEST 2011

Sí, en un correu anterior vaig explicar que tenia instal·lada la versió
2.7. També  puc posar la versió anglesa o la catalana (m'imagino que és
la que s'està traduint), si vull la versió anglesa haig de posar LANG=en
gimp, i si vull la versió catalana només cal que vagi a programes i
cliqui a la icona del Gimp.
No tinc idea en quina carpeta es troba i tampoc sé a quin lloc de
l'ubuntu haig d'anar per esbrinar on es troba.
Un amic em va ajudar a la instal·lació, per telèfon hem va dir les
ordres que havia d'escriure des del terminal (només eren tres), no es va
fer cap compilació i es va baixar d'un repositori no oficial.

Em miraré això que dius a veure si me'n surto, de totes maneres la
traducció amb el Poedit la faig des del Macintosh.

eulàlia