[GNOME] Pujar fitxer po, mo

Eulˆlia Pags Morales eulaliapages a gmail.com
div set 2 15:04:09 CEST 2011

Tant en català com en anglès ho puc veure a través de l'ubuntu que tinc
al netbook, això ja m'ho ha ensenyar un amic i precisament utilitzant el
LANGUAGE=en a través del terminal, el català ja em surt automàtic només
clicant el Gimp i puc veure els canvis que esteu fent.
El que no sé és què haig de fer amb el fitxer Po traduït, on l'haig
d'enviar ?.
El problema és que no sóc informàtica i vaig bastant perduda amb
aquestes coses, ho estic aprenent tot sobre la marxa.