[GNOME] Traducció documentació del Tomboy

Jordi Bultó jbulto a gmail.com
diu nov 27 17:17:39 CET 2011

Ok.

De totes maneres aquesta setmana acabaré amb la traducció del Totem i em
posaré amb el Gnote, encara que no es puguin reusar les mateixes cadenes.

Salut,

Jordi

Al 26/11/11 21:25, En/na Jordi Mas ha escrit