[GNOME] GIMP i la jornada de traducció

Konfrare Albert lakonfrariadelavila a gmail.com
dll nov 7 00:56:27 CET 2011

Merci,

Ho deixaré així doncs ;-)

Ja em falta ben poc per acabar el mòdul interfície, unes 45 cadenes i unes
20 que tinc com a dubtoses...

Mentre anava revisant he anat anotant paraules que m'ha semblat que estaria
bé que fossin al glossari i no hi eren.
Joaquim t'envio el fitxer perquè afegeixis el que creguis convenient al
glossari.

Salut a tothom!

ALBERT

El 4 de novembre de 2011 7:03, Pau Iranzo <paulists a gmail.com> ha escrit: