[GNOME] Petit error al looking glass

Alejandro Castán Salinas alexcastan a gmail.com
dic maig 25 09:42:37 CEST 2011

2011/5/25 Pau Iranzo <paulists a gmail.com>:

> Hola,
>
> La consola de depuració de javascript té un petit error a la pestanya
> d'extensions:
> http://dl.dropbox.com/u/120126/looking-glass.png
>
> Bàsicament, per anar a al carpeta on es troba l'extensió posa «visualitza el

> Pau

Hola

Crec que el més correcte seria "visualitza el codi font" .

Es pot contrastar amb quin missatge dona el Firefox en català quan
volem veure la font d'una pàgina. No el tinc en català davant meu ara
mateix, però en castellà és "Ver código fuente de la pàgina", el
mateix que Google Chromium.

Però si ens estalviem la paraula codi, llavors crec que el correcte és
"Veure la font"

Àlex