[GNOME] 2 setmanes!

dll mar 21 20:21:46 CET 2011

El 18 de març de 2011 23:28, Joan <jodufi a gmail.com> ha escrit:
> Ja he reservat els mòduls que traduiré.
> Espero tenir-los traduïts a principis de la setmana que ve i després poder
> ajudar amb revisions i altres mòduls que quedin penjats.
>

> El 18 de març de 2011 17:19, Gil Forcada <gforcada a gnome.org> ha escrit:

Jo me'ls aniré agafant aquests propers dies, però no crec que tingui
temps de posar-m'hi fins el cap de setmana.

Per cert, d'aquí 2 caps de setmana tenim l'Ubuntu Global Jam, on farem
una marató de traducció de l'Ubuntu. Seria bo fer traduccions del
GNOME també si algu pot passar-hi.

https://wiki.ubuntu.com/CatalanTeam/Activitats/UbuntuGlobalJam