[GNOME] Presentació

Jaume Planas jaumeplan a gmail.com
dij jun 23 10:36:22 CEST 2011

Hola,

Em presento, em dic Jaume Planas i em dedico professionalment al món de
les traduccions i localitzacions des de fa més de 10 anys. El meu perfil
a LinkedIn: http://www.linkedin.com/in/jaumeplanas. M'agradaria
col·laborar en el vostre projecte.

Visc a Berga i sempre vaig una mica atrafegat, per tant se'm fa una mica
difícil quedar regularment per fer trobades al voltant de BCN, però això
no ha de ser cap impediment a l'hora de col·laborar; sóc usuari habitual
de xats, messengers i el que faci falta.

Dels projectes de Softcatalà m'atrau en principi tot allò relacionat amb
el GNOME, que és on m'he apuntat per col·laborar, tot i que podria
acabar fent altres coses. M'agradaria començar com a traductor i anar
coneixent de mica en mica aquest món.

Anteriorment ja he fet algunes coses amb les eines gettext, coneixo
POEdit i habitualment treballo amb Ubuntu (en Windows també, però només
per imperatiu professional). Llegint la informació que doneu a
http://www.softcatala.org/wiki/Projectes/GNOME, ja m'he apuntat a la
llista de correu, he creat un usuari a
http://l10n.gnome.org/users/jaumeplanas/ i m'he apuntat al grup de
treball del català. Suposo que ara hauria d'agafar un mòdul i començar,
però preferiria fer aquests primers passos amb la vostra direcció.

Bé, ja direu.

Jaume Planas